Buradasın
İş Bankası müşteri hizmetleri sıramatik nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş Bankası müşteri hizmetleri sıramatik sistemi, banka şubelerinde müşterilerin sıra almasını ve hizmet almasını sağlayan bir otomasyon sistemidir 23.
Bu sistem genellikle şu bileşenlerden oluşur:
- Sıra Alma Cihazları: Müşterilerin bir sıra numarası veya randevu almasına yardımcı olan düğmeler veya dokunmatik ekranlar 23.
- Sıra Numarası Göstericiler: Sıra numaralarını ve hangi sıranın hizmet alacağını gösteren büyük ekranlar veya dijital göstergeler 23.
- Bekleme Alanı Yönlendirmesi: Müşterilerin sıra numaraları çağrıldığında nereye gitmeleri gerektiğini bildiren sesli anonslar veya ekran üzerindeki talimatlar 2.
- Raporlama ve İzleme: Hizmet süreçlerini izlemek ve performans verilerini toplamak için raporlama özellikleri 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: