Buradasın
iPhone kişisel erişim noktası neden çalışmıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
iPhone'da kişisel erişim noktasının çalışmamasının birkaç nedeni olabilir:
- Yanlış ayarlar 5. Kişisel erişim noktası doğru yapılandırılmamış olabilir 5.
- Zayıf hücresel bağlantı 5. iPhone'un hücresel veri bağlantısı yeterli değilse, kişisel erişim noktası açılmayabilir 5.
- Yazılım sorunları 5. Cihazın işletim sistemi eski olabilir 5.
- Ağ uyuşmazlıkları 5. Bağlantı kurmaya çalışan cihaz, iPhone'un kişisel erişim noktasıyla uyumlu olmayabilir 5.
- Operatör kısıtlamaları 5. Bazı operatörler, kişisel erişim noktası özelliğini kısıtlayabilir 5.
Kişisel erişim noktasının çalışmaması durumunda denenebilecek çözümlerden bazıları şunlardır:
- kişisel erişim noktası özelliğinin Ayarlar > Kişisel Erişim Noktası bölümünde açık olduğundan emin olmak 1;
- kablosuz iletişim operatörünün kişisel erişim noktasını etkinleştirdiğinden ve kablosuz iletişim planının bunu desteklediğinden emin olmak 1;
- iPhone'u veya kişisel erişim noktası sağlayan cihazı yeniden başlatmak 15;
- iOS'in en son sürümünün yüklü olduğundan emin olmak 15;
- ağ ayarlarını sıfırlamak 15.
Bu adımlar sorunu çözmezse, Apple'ın yetkili servisiyle iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: