Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
iPad Pro'nun şarj olmaması durumunda aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Şarj kablosu ve adaptör kontrolü: Kabloda ve adaptörde hasar olup olmadığını kontrol edin 35. Farklı bir kablo ve adaptörle deneyin 35.
- Şarj portu temizliği: Şarj portunda kir veya kalıntı olup olmadığını kontrol edin, gerekirse yumuşak bir fırça veya kürdan ile temizleyin 35.
- Cihazı yeniden başlatma: Yazılımsal hataları gidermek için cihazı yeniden başlatın 135.
- Güç kaynağı kontrolü: Şarj edilen prizin veya USB bağlantı noktasının çalıştığından emin olun 14.
- Nem kontrolü: Cihazın su veya nemle temas edip etmediğini kontrol edin, nem algılandığında şarj otomatik olarak durabilir 3.
- Yazılım güncellemesi: Ayarlar > Genel > Yazılım Güncelleme bölümünden iPad'in güncel olduğundan emin olun 34.
Bu adımlar sorunu çözmezse, Apple Yetkili Servis Merkezi'ne başvurulması önerilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: