Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
iPad'in "etkin değil" hatası vermesi durumunda aşağıdaki adımları izlemek önerilir:
- Cihazı yeniden başlatın: iPad'i kapatıp tekrar açmayı deneyin 13.
- Şarj durumunu kontrol edin: Şarj cihazı ve kablosunu kontrol edin, başka bir şarj cihazı veya priz deneyin 14.
- iTunes ile güncelleme veya geri yükleme yapın: Bilgisayarda iTunes'u açın, iPad'i bağlayın ve "Güncelle" veya "Geri Yükle" seçeneklerinden birini seçin 1.
- Güç tuşlarını kullanarak sıfırlama yapın: iPad'i kapatıp, "Sürekli Açma" tuşu ile "Ana Tuş" tuşunu aynı anda basılı tutarak sıfırlamayı deneyin 14.
- Apple Kimliği parolasını sıfırlayın: Yanlış parola girişi nedeniyle hesap kilitlenmişse, parolayı sıfırlamayı deneyin 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: