Buradasın
iPad'de kullanılamıyor nasıl düzeltilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
iPad'de "kullanılamıyor" hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
- Cihazı Yeniden Başlatın: iPad'i kapatıp tekrar açmayı deneyin 13.
- Ağ Bağlantısını Kontrol Edin: Wi-Fi veya hücresel veri bağlantısının aktif ve kararlı olduğundan emin olun 2.
- Uygulamaları Güncelleyin: App Store'dan uygulamaların güncel sürümünü yükleyin 12.
- DNS Ayarlarını Değiştirin: Google'ın 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 DNS adreslerini kullanmayı deneyin 1.
- iTunes veya Finder ile Yedekleme ve Sıfırlama: iTunes veya macOS Catalina kullanıyorsanız Finder üzerinden iPad'i yedekleyip sıfırlamayı deneyin 1.
Eğer bu adımlar sorunu çözmezse, Apple Destek ile iletişime geçmeniz önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: