Buradasın
Instagramda içeriklerin 3 sütunu nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Instagram'da içeriklerin üç sütunu, yaratıcılık, keşif ve bağlantı olarak belirlenmiştir 5.
- Yaratıcılık 5. Instagram, kullanıcılara kendilerini ifade etmeleri ve orijinal içerikler oluşturmaları için ilham vermeyi amaçlar 5.
- Keşif 5. Platform, kullanıcıların ilham verici içerikler ve içerik oluşturucular bulmalarına yardımcı olmaya çalışır 5.
- Bağlantı 5. Instagram, kullanıcıların etkileşim kurmalarını ve daha derin bağlar kurmalarını sağlamayı hedefler 5.
Ayrıca, sosyal medya içerik sütunlarından bahsediyor olabilirsiniz. Sosyal medya içerik sütunları, işletmenin sosyal medya profilleri için içerik oluşturma çabalarını yönlendiren ana temalar veya geniş konulardır 13.
Örneğin, bir sağlık blogu için içerik sütunları beslenme, fitness ve ruh sağlığı olabilir 3.
Sosyal medya içerik sütunları şu şekilde sınıflandırılabilir:
- Evergreen içerik sütunları 3. Zaman içinde değişmeyen, her yıl geçerliliğini koruyan konulardır 3.
- Mevsimsel içerik sütunları 3. Yılın belirli dönemleriyle ilgili konulardır 3.
- Ürün odaklı içerik sütunları 3. Sunulan ürünlere veya hizmetlere odaklanan içeriklerdir 3.
- Sektör haberleri ve trendleri içeriği 3. Alandaki en son gelişmelerden haberdar eden içeriklerdir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: