• Buradasın

    Instagram istatistiklerini kimler görebilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Instagram istatistiklerini, sadece işletme veya içerik üretici hesabı sahipleri görebilir 15.
    İşletme hesabına geçiş yaptıktan sonra paylaştığınız gönderi ve hikayelerin istatistiklerine erişebilirsiniz 12. Ancak, işletme hesabına geçiş yapmadan önce paylaştığınız içeriklerin istatistikleri görünmez 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Instagram istatistikler ne zaman güncelleniyor?

    Instagram istatistikleri genellikle belirli bir süre sonra veya kullanıcı tarafından istendiğinde güncellenir. İstatistiklerin yenilendiği bazı durumlar: Profilin analitik verilerine erişim: Instagram hesabına giriş yapıldığında ve ilgili bölüm ziyaret edildiğinde güncellenir. Gönderilerin, hikayelerin ve Reels videolarının istatistikleri: Bu içeriklerin altında "İstatistikleri gör" seçeneğine dokunulduğunda veya hikayelerde yukarı kaydırma yapıldığında güncellenir. Güncellemelerin kesin saati veya zaman çizelgesi hakkında bilgi bulunmamaktadır.

    Instagram istatistiklerinde profil görüntülemeleri nerede?

    Instagram istatistiklerinde profil görüntülemeleri, "Profil Görüntülemeleri" başlığı altında, "Takipçiler" bölümünde yer alır. İstatistiklere ulaşmak için: 1. Profilinize gidin. 2. İstatistikler eylem düğmesine dokunun veya menüden "İstatistikler" seçeneğini seçin. Bu özelliği kullanabilmek için Instagram hesabınızın işletme veya içerik üretici hesabı olması gerekir.

    Ücretsiz Instagram istatistikleri nereden bakılır?

    Ücretsiz Instagram istatistiklerine aşağıdaki araçlardan ulaşılabilir: 1. Instagram Insights: Instagram'da resmi bir işletme hesabınız varsa, bu araç üzerinden yayınlarınızın popülerliğini, hesabınızın gösterim ve erişim sayılarını görebilirsiniz. 2. Squarelovin: Takipçilerinizin ilgi alanlarına yönelik bilgiler ve paylaşımlarınızın en iyi şekilde yayınlanacağı zamanı sunar. 3. Pixlie: Paylaşılabilir raporlar oluşturmanıza ve metrikleri analiz etmenize olanak tanır. 4. Union Metrics: Hashtag'lerin katılımınızı nasıl artırdığını ve takipçilerinizin uygulamayı hangi saatte kullandığını gösterir. 5. Hootsuite: Sosyal medya performansınızı izlemenizi ve detaylı raporlarla analiz etmenizi sağlar.