Buradasın
Instagram'da reklam kreatifleri neden reddedilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Instagram'da reklam kreatiflerinin reddedilme nedenleri arasında şunlar bulunabilir:
- Meta Reklam İlkeleri'ne uymama 4. Reklam kreatifleri ve metinleri, Meta'nın reklam ilkelerine uygun olmalıdır 4.
- Aynı kreatiflerin sürekli kullanılması 3. Aynı görsel ve metinlerle sürekli karşılaşılan reklamlar, kullanıcıların ilgisini azaltır ve "reklam körlüğü"ne yol açarak tıklama oranlarını düşürür 3.
- Kullanıcılardan gelen şikayetler ve olumsuz geri bildirimler 4. Reklamı gören kişiler tarafından gizlenme, engelleme, şikayet etme veya olumsuz görüş bildirme gibi durumlar, reklamın yeniden değerlendirme sürecine girmesine ve reddedilmesine neden olabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: