Instagram'da "işlem engellendi" hatası aldığınızda, kısıtlamanın süresi değişiklik gösterir ve genellikle 24 saat gibi bir sürenin sonunda kalkar. Eğer bu süre sonunda sorun devam ederse, aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz: - Uygulamayı silip yeniden yükleyin ve cihazdaki verileri temizleyin. - Mobil veriyi açın ve IP adresi üzerinden yapılan bir engelleme olup olmadığını kontrol edin. - "Sorun Bildir" seçeneğini kullanın: Hata mesajının olduğu pencerede "Ayarlar > Yardım > Sorun Bildir" yolunu izleyin. - Üçüncü taraf uygulamaları kaldırın ve hesabınıza izinsiz erişim sağlayan uygulamaları devre dışı bırakın. Ayrıca, hesabınızın birden fazla kez geçici olarak erişime kapatılması veya çok sayıda kullanıcı tarafından şikayet edilmesi durumunda, kısıtlamanın kalıcı olabileceğini unutmayın.