Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Inbound ajansının yaptığı işler arasında şunlar yer alır:
- Trafik üretimi 2. Blog, SEO, web sitesi tasarımı ve sosyal medya gibi yöntemlerle müşterilere doğru lead’leri çekmek 2.
- Lead üretimi 2. Harekete geçirici mesajlar, açılış sayfaları, form oluşturma ve iletişim yönetimi gibi hizmetlerle potansiyel müşteriler oluşturmak 2.
- Müşteri kazanımı 2. E-posta pazarlama, pazarlama otomasyonu ve CRM kurulumu gibi yöntemlerle potansiyel müşterileri gerçek müşterilere dönüştürmek 2.
- Yatırım getirisini kanıtlama 2. Yapılan çalışmaların yatırım getirisini analiz ederek stratejilerin geliştirilmesine ve müşteriye gösterilmesine yardımcı olmak 2.
- Analiz ve optimizasyon 5. Müşteri verilerini analiz ederek web sitesi ve sosyal medya eksikliklerini optimize etmek 5.
Inbound ajansları, müşterilerin dijital pazarlama stratejilerini geliştirerek onların hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olur 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: