Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
iCloud hesap oluşturmanın neden gerçekleşmediğine dair bazı olası nedenler ve çözümleri:
- İnternet bağlantısı sorunu 35. Wi-Fi veya hücresel verinin etkin olduğundan emin olun 35.
- VPN kullanımı 3. VPN hizmeti bağlantı sorunlarına neden olabilir, devre dışı bırakmayı deneyin 3.
- Cihazın yeniden başlatılması 35. iPhone'u yeniden başlatmak, geçici aksaklıkları gidermeye yardımcı olabilir 35.
- Tüm ayarların sıfırlanması 35. "Ayarlar > Genel > iPhone'u Aktar veya Sıfırla > Sıfırla" yolunu izleyerek tüm ayarları sıfırlayabilirsiniz 35.
- Apple sunucu hatası 5. Apple'ın Sistem Durumu sayfasını kontrol ederek sunucuların durumunu görebilirsiniz 5.
Bu adımlar sorunu çözmezse, Apple Destek ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: