• Buradasın

    İçişleri Bakanlığı e-devletten nasıl randevu alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İçişleri Bakanlığı için e-Devlet üzerinden randevu almak amacıyla turkiye.gov.tr adresine giriş yapılır 1. Bu hizmetten faydalanmak için, aşağıdaki kimlik doğrulama yöntemlerinden uygun olan biri kullanılarak sisteme giriş yapılması gerekmektedir:
    • e-Devlet şifresi 1;
    • mobil imza 1;
    • elektronik imza 1;
    • T.C. kimlik kartı 1;
    • internet bankacılığı 1.
    Kimlik doğrulama işlemi tamamlandıktan sonra, arama butonuna "İçişleri Bakanlığı Randevu Talep Başvuru" yazılarak ilgili hizmete ulaşılır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İçişleri Bakanlığı e-devletten hangi işlemler yapılır?

    İçişleri Bakanlığı ile ilgili bazı işlemler e-Devlet üzerinden yapılabilir: e-İçişleri Projesi: Evrak takibi, açık kapı başvurusu ve başvuru takibi, elektronik belge yönetim sistemi evrak doğrulama gibi işlemler. Diğer işlemler: Kayıp plaka bildirimi, muhtar bilgi sistemi, vatandaş talebi ve sorgulama işlemleri, e-başvuru, adıma tescilli silah ruhsatı sorgulama, apostil belge doğrulama. e-Devlet üzerinden İçişleri Bakanlığı hizmetlerine ulaşmak için, T.C. kimlik numarası ve şifre ile giriş yaptıktan sonra arama kısmına "içişleri" yazılabilir ve ilgili uygulama seçilebilir.

    E-devletten içişleri bakanlığı başvurusu nasıl yapılır?

    E-devlet üzerinden İçişleri Bakanlığı'na başvuru yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. turkiye.gov.tr adresine giriş yapılır. 2. E-Başvuru hizmeti seçilir. 3. Kimlik doğrulama yöntemlerinden biri (e-Devlet şifresi, mobil imza, elektronik imza, T.C. kimlik kartı veya internet bankacılığı) kullanılarak sisteme giriş yapılır. 4. İçişleri Bakanlığı web sitesinde yer alan e-Başvuru kısmına girilir. 5. Belge türü seçilir ve istenilen form doldurulur. Daha detaylı bilgi ve destek için İçişleri Bakanlığı'nın strateji.icisleri.gov.tr adresindeki e-Başvuru Sistemi Kullanıcı Kılavuzu veya cankayayakaymakamligi.gov.tr adresindeki ilgili sayfa ziyaret edilebilir.

    E-devletten adres değişikliği randevusu nasıl alınır?

    E-Devlet üzerinden adres değişikliği randevusu almak mümkün değildir. Adres değişikliği işlemi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: e-Devlet Kapısı: e-Devlet şifresi, mobil imza veya elektronik imza ile sisteme giriş yapılarak "Adres Değişikliği Bildirimi" hizmeti seçilir ve işlem tamamlanır. Nüfus Müdürlükleri: Randevu, "Nüfus Müdürlüğü Randevu" hizmeti ile online olarak veya 199 numaralı ALO 199 Çağrı Merkezi üzerinden alınabilir. NVİ Mobil Uygulaması: iOS ve Android cihazlarda kullanılabilen bu uygulama üzerinden de randevu alınabilir.

    e-Devlet üzerinden randevu nasıl alınır?

    e-Devlet üzerinden randevu almak için aşağıdaki adımlar takip edilebilir: 1. e-Devlet'e giriş yapın. Tarayıcınızdan e-Devlet resmi web sayfasını açın. Giriş sayfasında T.C. kimlik numarası ve e-Devlet şifrenizi girerek "Giriş" butonuna basın. 2. MHRS'ye ulaşın. e-Devlet ana sayfasında arama butonuna "Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS)" yazın ve arama butonuna basın. Açılan sayfada "Uygulamaya Git" butonuna basın. 3. Randevu oluşturun. Açılan sayfada "Hastane Randevusu Al" veya "Aile Hekimi Randevusu Al" sekmelerinden size uygun olanı seçin. Bastığınız sekmeye göre istenilen bilgileri girin veya seçin, boş randevu varsa randevunuzu oluşturun. e-Devlet üzerinden MHRS randevusu alırken, MHRS sistemine üyeliğinizin olması gerekmez; T.C. kimlik numarası ile giriş yapabilirsiniz.