Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
HP B83ECC38 hatası için kesin bir çözüm bulunmamakla birlikte, aşağıdaki adımlar sorunu gidermeye yardımcı olabilir:
- Bağlantıyı Kontrol Edin: Yazıcının bilgisayarınıza doğru şekilde bağlı olduğundan emin olun 1. Kablolu yazıcı kullanıyorsanız, kablonun hasarlı olmadığını kontrol edin 1.
- Yazıcıyı Yeniden Başlatın: Yazıcıyı kapatıp tekrar açmayı deneyin 13.
- Kağıt ve Kartuş Seviyelerini Doğrulayın: Kağıt tepsisinde yeterli kağıt ve kartuşta yeterli mürekkep olduğundan emin olun 1.
- Yazıcı Sürücülerini Yeniden Yükleyin: Yazıcının sürücülerini güncelleyin veya yeniden yükleyin 1.
- Yazdırma Biriktirici Hizmetini Otomatikleştirin: Windows'ta Yazdırma Biriktiricisi hizmetini otomatik başlatacak şekilde ayarlayın 1.
- Windows'u Güncelleyin: Windows işletim sisteminizi güncel tutun 1.
Eğer bu adımlar sorunu çözmezse, HP müşteri hizmetleri veya yetkili bir servis ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: