Buradasın
Hometehcih garanti sorgulama nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hometech cihazının garanti sorgulamasını yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Garanti Koşullarını Kontrol Edin: Cihazınızın garanti süresinin devam edip etmediğini kontrol edin 1.
- Gerekli Belgeleri Hazırlayın: Garanti talebi için cihazın satın alındığına dair fatura veya garanti belgesi, cihazın seri numarası ve problemi açıklayan bir not veya form gereklidir 1.
- Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçin: Hometech'in müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek cihazınızın sorununu ve garanti sürecini sorun 12.
- Cihazın Takibini Yapın: Hometech'in resmi web sitesinde yer alan "Cihaz Takibi" bölümünden, müşteri referans numarası, kargo numarası, geliş irsaliyesi veya mağaza form numarası ile cihazınızın durumunu sorgulayabilirsiniz 2.
Her zaman için güncel ve doğru bilgi almak amacıyla Hometech'in resmi web sitesini ziyaret etmek veya müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek en iyi yöntemdir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: