Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Hikaye" kelimesi iki farklı bağlamda kullanılabilir:
- Instagram Hikaye (Story): Instagram'da kullanıcıların 24 saat süreyle kalıcı olmayan fotoğraf ve video paylaşımları yapabildiği bir özelliktir 14. Bu özellik şu şekillerde işe yarar:
- Marka Bilinirliği: Markayı daha geniş kitlelere tanıtarak potansiyel müşterilerle etkileşime geçmeyi sağlar 1.
- Etkileşim: Anketler, sorular ve testler gibi interaktif ögelerle takipçilerle doğrudan etkileşim kurmayı mümkün kılar 1.
- Güncel Kalma: Sık sık güncellenen içerikler olduğu için markayı dinamik tutar 1.
- Reklam ve Promosyon: Özel teklifler, indirim kuponları veya yarışmalar gibi promosyonları duyurmayı kolaylaştırır 1.
- Hikaye Anlatıcılığı: Bir hikayeyi sözlü veya yazılı olarak aktarma sanatıdır 5. Bu, eğitimde ve iş dünyasında şu şekillerde işe yarar:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: