Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Tag Manager (GTM), web sitesi sahiplerinin veya dijital pazarlama uzmanlarının web sitelerindeki etiketleri, analitik kodları, reklam kodlarını ve piksel kodlarını yönetmelerine olanak tanıyan bir araçtır 12.
GTM'nin temel işlevleri:
- Etiket yönetimi 15. Web sitesindeki farklı araçlardan gelen kodları merkezi bir yerden yönetme 15.
- İzleme 25. Ziyaretçi davranışlarını analiz ederek web sitesinin performansını izleme 25.
- Güvenilirlik ve hata ayıklama 2. Etiketlerin doğru şekilde yüklenip yüklenmediğini kontrol etme 2.
- Hızlı implementasyon 5. Kod düzenlemelerine gerek kalmadan etiket ekleme, güncelleme ve kaldırma 5.
- Esnek tetikleyiciler 5. Etiketlerin ne zaman çalışacağını belirleme 5.
- Değişkenlerle analiz 5. Dinamik verileri etiketlere entegre ederek daha detaylı analizler yapma 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: