Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Tag Manager (GTM) ile aşağıdaki işlemler yapılabilir:
- Etiket Yönetimi: Web sitesindeki veya mobil uygulamadaki izleme kodlarını (etiketler) merkezi bir platform üzerinden yönetmek 12.
- Dönüşüm Takibi: Kullanıcıların belirli bir hedefe ulaşıp ulaşmadığını takip etmek, örneğin satın alma işlemini tamamlayan kullanıcıları izlemek 13.
- Yeniden Pazarlama: Google Ads ve Facebook Pixel gibi yeniden pazarlama kodlarını ekleyerek, ziyaretçilere ilgi gösterdikleri ürünleri hedeflemek 12.
- A/B Testi: Farklı tasarım ve içeriklerin performansını karşılaştırarak en iyi sonuçları elde etmek 13.
- Gelişmiş E-Ticaret Takibi: Google Analytics'in Gelişmiş E-Ticaret özelliğini kullanarak, kullanıcıların hangi ürünleri sepete eklediğini ve hangi adımda satın alma sürecinden ayrıldıklarını analiz etmek 1.
- Veri Analizi: Scroll takibi, video etkileşimi ve tıklama takibi gibi detaylı analizler yapmak 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: