Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Evet, Google Tag Manager (GTM) ile birden fazla ölçüm yapılabilir. GTM, aşağıdaki ölçümleme türlerini destekler:
- Dönüşüm İzleme: Satın alma, üyelik, form doldurma gibi dönüşüm hedeflerinin takibi 14.
- Sepet İzleme: Sepete ürün ekleme, sepeti güncelleme ve sepetten çıkarma işlemlerinin izlenmesi 1.
- Kullanıcı Davranışı Analizi: Kullanıcıların sitede nasıl gezdiği, hangi içeriklerle etkileşime geçtiği ve hangi içeriklerin performansının yüksek olduğunun analizi 4.
- A/B Testi: Web sitesinin veya uygulamanın farklı versiyonlarının karşılaştırılarak performans ölçümlemesi 3.
GTM, farklı izleme araçlarını (Google Analytics, Facebook Pixel vb.) aynı platform üzerinden entegre edebilme imkanı sunar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: