Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Görüntülü reklamlar, belirli bir hedef kitleye ulaşmak için çeşitli yöntemler kullanır:
- Demografik özellikler: Yaş, cinsiyet, ebeveynlik durumu veya hane geliri gibi faktörlere göre belirlenir 14.
- İlgi alanları: Kullanıcıların belirli konularla ilgilenip ilgilenmediğine göre hedefleme yapılır 13.
- Konum: Belirli coğrafi bölgelerdeki kullanıcılara ulaşmayı hedefler 14.
- Davranışlar: Kullanıcıların çevrimiçi aktivitelerine dayalı olarak kişiselleştirilmiş reklamlar sunar 4.
- Kitle segmentleri: "Pazardaki segmentler" gibi seçenekler, aktif olarak ürün veya hizmet arayan kullanıcıları hedefler 13.
Görüntülü reklamlar, ayrıca yeniden hedefleme (retargeting) yöntemiyle, bir web sitesini ziyaret etmiş ancak herhangi bir işlem gerçekleştirmemiş kullanıcılara da ulaşabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: