• Buradasın

    Görev Çubuğu'nda hangi uygulamalar olmalı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Görev çubuğunda bulunması gereken uygulamalar, kullanıcının ihtiyaçlarına ve alışkanlıklarına bağlıdır. Ancak, genellikle en çok kullanılan uygulamalar görev çubuğuna sabitlenir 2. İşte bazı örnekler:
    • İnternet tarayıcısı 2.
    • E-posta uygulaması 2.
    • Kelime işlemci 2.
    • Müzik veya medya oynatıcı 2.
    • Takvim, not uygulaması veya belge düzenleme araçları (özellikle çalışma hayatında sıkça kullanılıyorsa) 2.
    • Antivirüs yazılımı, VPN veya bulut depolama hizmetleri (genellikle sistem tepsisinde yer alır) 2.
    Görev çubuğundaki uygulamaları sabitlemek için, uygulamanın simgesine sağ tıklayıp "Görev Çubuğuna Sabitle" seçeneğini seçmek veya Arama kutusuna uygulamanın adını yazıp uygulamaya sağ tıkladıktan sonra aynı seçeneği seçmek mümkündür 14.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Görev çubuğundaki uygulamalar nasıl taşınır?

    Windows 10 ve 11'de görev çubuğundaki uygulamaları taşımak için şu adımlar izlenir: 1. Simgelerin belirlenmesi. 2. Simgenin seçilmesi. 3. Sürükleyerek taşıma. 4. Bırakma işlemi. Gerekirse bu işlem, birden fazla simge için de tekrarlanabilir. Ayrıca, görev çubuğunun ayarlarından "Görev çubuğunu kilitle" seçeneği aktifse, simgelerin taşınması mümkün olmayacaktır. Görev çubuğundaki simgeleri taşımakla ilgili daha fazla bilgi için şu kaynaklar kullanılabilir: oyunpusula.com; wikihow.com.tr; support.microsoft.com.

    Görev çubuğu nedir?

    Görev çubuğu, bilgisayarlarda genellikle ekranın alt kısmında bulunan bir kullanıcı arayüzü bileşenidir. Görev çubuğunun temel işlevleri: Hızlı erişim. Çoklu görev yönetimi. Bildirim. Görev çubuğu, kullanıcıların ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilir; konumu, boyutu ve görünümü değiştirilebilir, sabitlenmiş öğeler eklenebilir veya çıkarılabilir.

    Windows görev çubuğundaki simgeler nasıl ayrılır?

    Windows görev çubuğundaki simgeleri ayırmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Görev çubuğuna sağ tıklamak ve Görev Çubuğu Ayarları'nı seçmek. 2. Açılan pencerede, Diğer görev çubuğundaki dosyaları (düğmeleri) birleştirme seçeneğine tıklamak. 3. Seçenekler açıldığında, Hiçbir Zaman seçeneğine tıklamak. Bu işlem, görev çubuğundaki simgelerin ayrı görünmesini sağlar, ancak isimlerin görünmeye devam edeceğini unutmamak gerekir.