Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Takvim'de not almak için iki yöntem bulunmaktadır:
- Google Dokümanlar'dan toplantı notları ekleme:
- Bilgisayarınızda, bir etkinliğe eklemek istediğiniz yeni veya mevcut bir Google Dokümanını açın 1.
- Dokümanda "@" yazın ve pop-up menüden "Toplantı notları"nı tıklayın 1.
- Etkinlik arayın ve etkinliği seçin 1. Toplantı notları, etkinlik ayrıntılarıyla önceden doldurulur 1.
- Toplantıyı siz düzenliyorsanız, dokümanı paylaşmanızı ve etkinliğinize eklemenizi isteyen bir pop-up görüntülenir 1. "Paylaş ve ekle"yi tıklayın 1.
- Google Takvim'den yeni etkinlik oluştururken not ekleme:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: