Buradasın
Google Sheets'te yapılacaklar listesi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Sheets'te yapılacaklar listesi oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Şablon Kullanımı: Google Sheets'in "Şablon Galerisi"nden "To-do list" şablonunu açın 12.
- Görevleri Girin: "Task" sütununa görev adlarını veya açıklamalarını girin 1. "Date" sütununa isteğe bağlı olarak son tarihleri ekleyin 1.
- Tamamlanan Görevleri İşaretleyin: "Complete" sütununda her görevin yanına onay kutusu (checkbox) ekleyin 13. Bu kutuları işaretleyerek görevleri tamamlandıkça işaretleyin 13.
- Sıralama ve Filtreleme: Görevleri "Filter" ikonunu kullanarak alfabetik, tarihe göre veya renge göre sıralayın ve filtreleyin 1.
- Ek Özellikler: Öncelik seviyeleri, durum seçenekleri ve diğer detaylar için açılır menüler (dropdown) ekleyebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: