Buradasın
Google Sheets'te sıralama nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Sheets'te sıralama yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Sayfa sıralama 4. Sıralamak istenen sütundan bir hücre seçilir, menü şeridinde "Data" (Veri) seçeneğine tıklanır ve "Sayfa Sırala" seçilir, ihtiyaca göre sıralama türü seçilir 4.
- Aralık sıralama 4. Sıralamak istenen aralık seçilir, menü şeridinde "Data" (Veri) seçeneğine tıklanır ve "Aralık Sırala" seçilir, ihtiyaca göre sıralama türü seçilir 4.
Ayrıca, sıralama işlemi için aşağıdaki formül de kullanılabilir 3:
- Verileri analiz etmek istenen Google Sheets dosyası açılır ve hiçbir veri olmayan bir hücre seçilir 3.
- Formül yazılır 3. Formül, "=SORT(RANGE; SORT COLUMN; TRUE OR FALSE)" şeklindedir 3. Formüle isteğe bağlı olarak belirli bir sütun ve koşul eklenebilir 3.
- Formül, seçilen boş hücreye yazılır 3.
- Enter tuşuna basılır ve seçilen sütunda sıralanmış veriler incelenir 3.
Google Sheets'te sıralama yaparken verilerin doğru biçimlendirildiğinden emin olmak önemlidir 5.
Daha fazla bilgi ve destek için Google'ın resmi destek sayfasına başvurulabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: