Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google SERP (Search Engine Results Page), bir kullanıcının Google'da bir arama sorgusu yaptığında karşısına çıkan arama motoru sonuç sayfasıdır 23.
Bu sayfada çeşitli öğeler bulunabilir:
- Organik sonuçlar 13. Arama motoru optimizasyonu (SEO) çalışmalarıyla elde edilen sonuçlardır 4.
- Reklamlar 13. Google Ads gibi reklam platformları aracılığıyla yayınlanan sponsorlu sonuçlardır 4.
- Öne çıkan snippet’lar 13. Kullanıcının arama sorgusuna en uygun olduğu düşünülen ve Google’ın öne çıkarılmış olarak gösterdiği cevap kutusu veya snippet’tir 4.
- Görsel ve video sonuçları 13. Arama sorgularına uygun görsellerin ve video içeriklerinin sıralandığı bölümlerdir 13.
SERP, dijital pazarlama ve SEO stratejileri için önemli bir oyun alanıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: