Google Meet'te kayıt almak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Toplantı Başlatma veya Katılma: Google Meet'i açın ve yeni bir toplantı başlatın veya mevcut bir toplantıya katılın 23.
- Kayıt Özelliğine Erişim: Ekranın sağ alt köşesinde, "Etkinlikler" menüsünü açmak için üç şekle tıklayın ve ardından "Kayıt" seçeneğini seçin 12.
- Kaydı Başlatma: Onay isteyen bir açılır pencere göründüğünde, kaydı başlatmak için "Onayla" düğmesine tıklayın 2. Tüm katılımcılara kaydın başladığı bildirilecektir 2.
- Kaydı Durdurma: Kaydı durdurmak için ekranın sol üst köşesindeki kırmızı düğmeye ve "Kaydı durdur" düğmesine tıklayın 2. Alternatif olarak, herkes toplantıdan ayrıldığında kayıt otomatik olarak duracaktır 2.
- Kayda Erişme: Toplantı sona erdikten sonra kayıt işlenecek ve organizatörün Google Drive'ında "Toplantı Kayıtları" klasörüne kaydedilecektir 2. Kaydın bağlantısını içeren bir e-posta da düzenleyiciye gönderilecektir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: