• Buradasın

    Google kısa link ne işe yarar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Google kısa link (URL Shortener) hizmetinin bazı işlevleri:
    • Paylaşımı kolaylaştırır 125. Uzun linklerin kısaltılmasını sağlayarak, sosyal medya, mesajlaşma uygulamaları veya e-posta yoluyla daha rahat paylaşılmasını mümkün kılar 5.
    • Kullanıcı deneyimini iyileştirir 5. Kısa linkler, kullanıcıların belirli bir web sayfasına erişimi ve linki hatırlamayı kolaylaştırır 5.
    • İstatistik takibi sağlar 125. Linkin kaç kez tıklandığını ve hangi kaynaklardan tıklandığını analiz etme imkanı sunar 125.
    • Maliyet etkin reklam imkanı sunar 5. Retargeting (yeniden hedefleme) yöntemiyle, daha önce web sitesi veya ürünle ilgilenmiş kullanıcılara ulaşarak reklam yapmayı sağlar 5.
    • Kırık veya süresi dolmuş linklere karşı koruma sağlar 5. Orijinal link taşınmış, değişmiş veya süresi dolmuş olsa bile kullanıcıları doğru web sayfasına yönlendirir 5.
    • SEO'ya katkı sağlayabilir 1. Google ürünü olması ve buradan link çıkışı verilmesi, arama sonuçlarında üst sıralara çıkmaya yardımcı olabilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Google'da link nasıl paylaşılır?

    Google'da link paylaşmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Google+ (Google Plus). İnternet tarayıcısında adres kutusuna "www.plus.google.com" yazılarak Google+ sitesine gidilir. Google e-posta adresi ve şifresi ile oturum açılır. Ekranın ortasındaki "Yenilikleri paylaşın" kutusunun altındaki "Link" düğmesine tıklanır. Paylaşılacak bağlantı kopyalanır ve "Bir bağlantı girin veya yapıştırın" alanına yapıştırılır. Mesaj yazıldıktan sonra pencerenin sol alt kısmındaki yeşil "Paylaş" düğmesine tıklanarak bağlantı paylaşılır. Google Hesabı Bağlantısı. Google Hesabı, üçüncü taraf bir uygulama veya hizmetle güvenli bir şekilde bağlanabilir. Bu bağlantı, Google'ın kullanıcı verilerini paylaşmadan belirli verilere erişmesini sağlar. Link paylaşma işlemi için Google'ın yeni yönergelerine göre, sponsorlu bağlantılar "rel="sponsored" etiketiyle, kullanıcı tarafından oluşturulan içerik (UGC) ise "rel="ugc" etiketiyle işaretlenmelidir.