Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Drive'da ZIP dosyası linki oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Dosyaları seçin: Google Drive'da sıkıştırmak istediğiniz dosyaları açın ve bunları Ctrl (Windows) veya Command (Mac) tuşunu kullanarak tek tek seçin 13.
- İndirme işlemi: Sağ tıklayın ve "İndir" seçeneğini seçin 13. Bu, seçilen dosyaları tek bir ZIP dosyası olarak indirip bilgisayarınıza kaydedecektir 1.
- Dosyayı bulun: İndirilen ZIP dosyasını bilgisayarınızın "İndirilenler" klasöründe bulun 1.
- Dosyayı Google Drive'a yükleyin: ZIP dosyasını tekrar Google Drive'a yüklemek için, dosyayı sürükleyip Google Drive penceresine bırakın 13. Bu, dosyayı bulut depolama alanına geri yükleyecektir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: