Buradasın
Google Drive toplu arşivleme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Drive'da toplu arşivleme yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Bilgisayardan:
- Google Drive hesabınızda oturum açın 1.
- Arşivlemek istediğiniz dosyaları seçin 13. Birden fazla dosya seçmek için Ctrl (Windows) veya Command (Mac) tuşunu basılı tutarken tıklayın 1.
- Seçilen dosyaların üzerinde sağ tıklayın ve "İndir" seçeneğini seçin 13. Dosyalar, tek bir ZIP dosyasına sıkıştırılmış olarak bilgisayarınıza indirilecektir 1.
- Telefondan:
- Google Drive uygulamasını açın 1.
- Arşivlemek istediğiniz dosyaları seçin 1. Birden fazla dosya seçmek için dosyalara uzun basın ve diğerlerini seçmek için dokunun 1.
- Alt araç çubuğundaki üç nokta simgesine dokunun ve "İndir" seçeneğini seçin 1. Dosyalar, tek bir ZIP dosyasına sıkıştırılmış olarak telefonunuza indirilecektir 1.
- Tüm Dosyaları İndirme (Bilgisayardan):
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: