Buradasın
Google Dökümanlar'da nasıl arama yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Dokümanlar'da arama yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Google Dokümanlar'da bir doküman veya sunu açılır 1.
- "Düzen" menüsünden veya "Ctrl" + "H" kısayol tuşu ile "Bul ve Değiştir" işlevi açılır 13.
- "Bul"un yanındaki alana bulmak istenen kelime yazılır 13.
- Kelimeyi değiştirmek isteniyorsa, "Değiştir"in yanındaki alana yeni kelime girilir 1.
- Bu kelimenin geçtiği bir sonraki yeri görmek için "Sonraki"ne, önceki kelimeye dönmek için ise "Önceki"ne tıklanır 1.
Ayrıca, Google Dokümanlar'da "Drive’da Ara" çubuğu kullanılarak, belirli klasörlerde ve türlerde (Dokümanlar, Tablolar, Slaytlar vb.) arama yapılabilir 5. Bunun için, Drive’ım sayfasının üst bölümünde yer alan "Drive’da Ara" çubuğuna tıklandıktan sonra "Diğer arama araçları" seçeneğine tıklanması gerekir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: