• Buradasın

    Google Dokümanlar'da link nasıl eklenir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Google Dokümanlar'da link eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
    1. Metni seçin: Link eklemek istediğiniz metni imleçle veya "Shift" tuşuyla birlikte ok tuşlarına basarak seçin 24.
    2. Ekle ve Bağlantı simgesine tıklayın: Üst araç çubuğundaki "Insert link" (Ekle ve Bağlantı) simgesine tıklayın veya klavyede Ctrl + K (Mac'te Cmd + K) kısayolunu kullanın 13.
    3. "Metin" ve "Bağlantı" alanlarını doldurun: "Metin" alanına linkin görünmesini istediğiniz metni yazın, "Bağlantı" alanına ise URL'yi veya e-posta adresini girin 3.
    4. "Uygula" düğmesine tıklayın: Değişiklikleri onaylamak için "Apply" (Uygula) düğmesine basın 3.
    Ayrıca, bir Google Dokümanı içindeki başka bir bölüme link eklemek için "Yer İşaretleri" seçeneğini de kullanabilirsiniz 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Google'da link nasıl paylaşılır?

    Google'da link paylaşmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Google+ (Google Plus). İnternet tarayıcısında adres kutusuna "www.plus.google.com" yazılarak Google+ sitesine gidilir. Google e-posta adresi ve şifresi ile oturum açılır. Ekranın ortasındaki "Yenilikleri paylaşın" kutusunun altındaki "Link" düğmesine tıklanır. Paylaşılacak bağlantı kopyalanır ve "Bir bağlantı girin veya yapıştırın" alanına yapıştırılır. Mesaj yazıldıktan sonra pencerenin sol alt kısmındaki yeşil "Paylaş" düğmesine tıklanarak bağlantı paylaşılır. Google Hesabı Bağlantısı. Google Hesabı, üçüncü taraf bir uygulama veya hizmetle güvenli bir şekilde bağlanabilir. Bu bağlantı, Google'ın kullanıcı verilerini paylaşmadan belirli verilere erişmesini sağlar. Link paylaşma işlemi için Google'ın yeni yönergelerine göre, sponsorlu bağlantılar "rel="sponsored" etiketiyle, kullanıcı tarafından oluşturulan içerik (UGC) ise "rel="ugc" etiketiyle işaretlenmelidir.

    Google doküman nasıl kullanılır?

    Google Dokümanlar'ı kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Doküman oluşturma. docs.google.com adresine gidilir ve "Yeni bir doküman hazırlamaya başlayın" bölümünden "Boş" seçeneği seçilir. Ayrıca, docs.google.com/create URL'si de kullanılabilir. 2. Düzenleme ve biçimlendirme. Doküman açıldığında, iki kez tıklayarak bir kelime seçilir veya imleç kullanılarak değiştirilecek metin seçilir ve düzenleme yapılır. Geri almak veya yeniden yapmak için üstteki "Geri al" veya "Yeniden yap" simgesi kullanılır. 3. Başkalarıyla paylaşma ve birlikte çalışma. "Paylaş" butonuna tıklanarak, doküman başkalarıyla paylaşılır ve görüntüleme, düzenleme veya yorum yapma izinleri verilir. Google Dokümanlar, kelime işlemci hizmeti olup, belge oluşturmak, düzenlemek ve Google'ın bulut depolama sistemi üzerinde saklamak için kullanılır.