• Buradasın

    Google Dokümanlar'da link nasıl eklenir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Google Dokümanlar'da link eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
    1. Metni seçin: Link eklemek istediğiniz metni imleçle veya "Shift" tuşuyla birlikte ok tuşlarına basarak seçin 24.
    2. Ekle ve Bağlantı simgesine tıklayın: Üst araç çubuğundaki "Insert link" (Ekle ve Bağlantı) simgesine tıklayın veya klavyede Ctrl + K (Mac'te Cmd + K) kısayolunu kullanın 13.
    3. "Metin" ve "Bağlantı" alanlarını doldurun: "Metin" alanına linkin görünmesini istediğiniz metni yazın, "Bağlantı" alanına ise URL'yi veya e-posta adresini girin 3.
    4. "Uygula" düğmesine tıklayın: Değişiklikleri onaylamak için "Apply" (Uygula) düğmesine basın 3.
    Ayrıca, bir Google Dokümanı içindeki başka bir bölüme link eklemek için "Yer İşaretleri" seçeneğini de kullanabilirsiniz 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Google doküman nasıl kullanılır?

    Google Dokümanlar kullanmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Hesap Oluşturma: Google Dokümanlar'ı kullanmak için bir Google hesabına ihtiyacınız var. 2. Doküman Oluşturma: Google Dokümanlar'a girdikten sonra, yeni bir doküman oluşturmak için "Boş" seçeneğine tıklayın veya docs.google.com/create URL'sini kullanın. 3. Düzenleme ve Biçimlendirme: Dokümanı düzenlemek için iki kez tıklayarak bir kelimeyi seçin veya imlecinizi kullanarak değiştirmek istediğiniz metni seçin ve düzenlemeye başlayın. 4. Paylaşma ve İşbirliği: Sağ üst köşedeki "Paylaş" düğmesine tıklayarak dokümanı diğer kullanıcılarla paylaşabilir ve onlara görüntüleme, düzenleme veya yorum yapma izni verebilirsiniz. 5. Diğer Özellikler: Google Dokümanlar, çevrimdışı çalışma, sürüm geçmişi, yorum yapma, tablo ve resim ekleme gibi birçok ek özellik sunar.

    Google dokümanlar ile neler yapılabilir?

    Google Dokümanlar ile aşağıdaki işlemler yapılabilir: 1. Doküman Oluşturma ve Düzenleme: Metin belgeleri, sunumlar ve elektronik tablolar oluşturma ve düzenleme. 2. Ortak Çalışma: Aynı belge üzerinde birden fazla kullanıcı ile eş zamanlı çalışma ve yorumları görüntüleme. 3. Şablon Kullanımı: Çeşitli kontrol paneli ve proje takip tablosu şablonları veya profesyonel olarak hazırlanmış diğer şablonları kullanma. 4. Entegrasyon: Yorumları doğrudan Gmail'den yanıtlama, Google E-Tablolar'dan grafik yerleştirme ve Google Meet üzerinden paylaşma. 5. Çevrimdışı Kullanım: İnternet bağlantısı olmadığında bile dokümanlara erişme, oluşturma ve düzenleme. 6. Güvenlik: İletimdeki ve aktif olmayan verileri şifreleme, gelişmiş güvenlik önlemleri ve gizlilik denetimleri.

    Google'da link nasıl paylaşılır?

    Google'da link paylaşmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: 1. Google Drive'da dosya veya klasör paylaşımı: - Google Drive'a giriş yapın ve paylaşmak istediğiniz dosya veya klasörü seçin. - Dosyaya sağ tıklayın ve "Paylaş" seçeneğini seçin. - "Bağlantıyı paylaş" bölümünde, bağlantının kimler tarafından görülebileceğini ayarlayın ve "Bağlantıyı kopyala" butonuna tıklayın. - Linki e-posta, mesaj veya sosyal medya üzerinden paylaşın. 2. Google Dokümanlar, E-Tablolar veya Slaytlar paylaşımı: - İlgili belgeyi açın ve sağ üst köşedeki "Paylaş" butonuna tıklayın. - Gerekli ayarları yaparak bağlantıyı kopyalayın ve paylaşın. 3. Google Maps'te yer veya harita paylaşımı: - Google Maps'i açın, paylaşmak istediğiniz yeri arayın ve "Paylaş" butonuna tıklayın. - Açılan pencerede "Bağlantıyı kopyala" seçeneğine tıklayın ve linki paylaşın. 4. Google Fotoğraflar'da fotoğraf veya albüm paylaşımı: - Google Fotoğraflar'a giriş yapın, fotoğraf veya albümü seçin ve sağ üst köşedeki paylaşım simgesine tıklayın. - "Bağlantıyı paylaş" seçeneğini seçin ve "Bağlantıyı kopyala" butonuna tıklayın. - Linki istediğiniz kişilerle paylaşın.