Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Takvim'i başkası için kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Doğru Takvimi Bulmak: Bilgisayarınızda Google Takvim'i açın ve sol taraftaki "Takvimlerim" bölümünden paylaşmak istediğiniz takvimi seçin 12.
- Paylaşım Ayarlarına Girmek: Takvimin sağındaki üç nokta simgesine tıklayıp "Ayarlar ve Paylaşım" seçeneğini seçin 4.
- Kişi Eklemek: "Belirli Kişilerle Paylaş" bölümüne gidip "Kişi Ekle" butonuna tıklayın ve e-posta adreslerini yazın 12.
- Erişim Düzeyini Belirlemek: Kullanıcıların takviminizle hangi işlemleri yapabileceğini belirleyin (örneğin, yalnızca meşgul/uygun durumunu görme, tüm etkinlik ayrıntılarını görme, etkinlik düzenleme vb.) 14.
- Takvimi Paylaşmak: "Gönder" butonuna tıklayarak takvimi paylaşın 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: