Buradasın
Google ads dönüşüm optimizasyonu nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads dönüşüm optimizasyonu, Google reklam kampanyalarının verimliliğini artırarak daha fazla dönüşüm elde etmeyi amaçlayan bir süreçtir 34.
Bu optimizasyon için bazı stratejiler şunlardır:
- Hedefleme stratejilerinin gözden geçirilmesi 1. Hedef kitlenin doğru belirlenmesi, reklamların sadece ilgili kişilere ulaşmasını sağlar 1.
- Reklam metinlerinin ve görsellerinin optimize edilmesi 1. Dikkat çekici ve açık başlıklar ile güçlü bir çağrı (CTA) kullanmak, dönüşüm oranlarını artırır 1.
- Landing page (iniş sayfası) iyileştirmeleri 1. İyi bir iniş sayfası, hızlı yüklenen, kullanıcı dostu ve mobil uyumlu olmalıdır 1.
- Anahtar kelime seçiminin doğru yapılması 1. Uzun kuyruklu anahtar kelimeler, genellikle daha düşük maliyetli ve dönüşüm açısından daha etkili olabilir 1.
- A/B testleri yapılması 1. Farklı reklam başlıklarını, açıklamaları, görselleri ve iniş sayfası elementlerini test ederek en iyi sonuç veren seçenekler belirlenir 1.
- Negatif anahtar kelimelerin kullanılması 1. Bu şekilde, gereksiz tıklamaları engelleyip reklam bütçesini daha verimli kullanmak mümkündür 1.
- Reklam zamanlamasının optimizasyonu 1. Reklamların hangi günlerde ve saatlerde gösterileceği, hedef kitlenin davranışlarıyla uyumlu olmalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: