Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
GitHub'da çağrı yapmak için iki ana yöntem bulunmaktadır:
- GitHub Destek Portalı: GitHub hesabınız varsa, destek bileti oluşturmak için GitHub Destek portalını kullanabilirsiniz 1. Bunun için:
- GitHub hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun 1.
- Ana sayfada "Nasıl yardımcı olabiliriz?" bölümünden bir konu seçin veya "Destek bileti aç" seçeneğine tıklayın 1.
- "Kimden" bölümünden e-posta adresinizi seçin 1.
- "Konu" alanına sorununuzu açıklayıcı bir başlık yazın 1.
- "Nasıl yardımcı olabiliriz" bölümünde ek bilgileri (hata mesajları, loglar vb.) ekleyin 1.
- "Gönder" butonuna tıklayın 1.
- Doğrudan İletişim: Eğer acil bir durum veya özel bir konu için doğrudan iletişim kurmak istiyorsanız, GitHub kullanıcısının profilinde yer alan e-posta adresini kullanabilirsiniz 2. Bu adres genellikle kullanıcının ayarlarında veya taahhüt geçmişinde bulunur 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: