Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
GİB 1210 ve 1220 durum kodlarının ne zaman düzeleceği, alınan hata kodunun nedenine ve sonraki işlemlere bağlıdır.
- 1210 kodu: Bu kod, zarfın alıcıya gönderimi sırasında bir hata meydana geldiğini gösterir 4. Merkez birim, zarfı dört kez daha göndermeyi dener 4. Eğer bu denemeler de başarısız olursa, 1215 "Doküman gönderimi başarısız, tekrar gönderme sonlandı" kodu alınır ve faturaların yeniden gönderilmesi gerekir 14.
- 1220 kodu: Alıcı, zarfı sistemine aldığını GİB'e bildirmiş ancak zarfı sorunsuzca işleyip işleyemediğine dair olumlu ya da olumsuz bir cevap dönmemiştir 12. Bu durumda, alıcının 48 saat (2 gün) içinde yanıt vermesi beklenir 5. Eğer 48 saat sonra durum kodu güncellenmezse, alıcı ile iletişime geçilmesi önerilir 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: