Buradasın
Garanti Mobilden EFT neden yapamıyorum?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Garanti Mobil'den EFT yapamamanın birkaç nedeni olabilir:
- Alıcı unvanı eksikliği 1. EFT yapılan hesabın tam ve doğru şekilde girildiğinden emin olunmalıdır 3.
- Bloke sorunu 1. İnternet bankacılığına bloke konulmuş olabilir, bu durumda şubeye gidilerek yazılı beyan verilmelidir 1.
- İşlem limiti 2. Günlük işlem limiti dolmuş olabilir, limit düşürülebilir 2.
- Hesap veya kart tanımlama 2. Kullanılmak istenmeyen hesaplar veya kartlar Garanti BBVA İnternet Bankacılığı'nda tanımlanabilir 2.
Bu adımlar sorunu çözmezse, Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi (444 0 333) ile iletişime geçilmesi önerilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: