• Buradasın

    G40 22-40 amortisörlü stand tek kol ne işe yarar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    G40 22-40 amortisörlü stand tek kol, monitörlerin yüksekliğini ve açısını ayarlamak için kullanılır 2. Bu standın bazı işlevleri şunlardır:
    • 360° dönebilme: Monitörün herhangi bir yönde zahmetsizce döndürülmesini ve eğilmesini sağlar 12.
    • Gizli kablo yönetimi: Tüm kabloların düzenli bir şekilde toplanmasına yardımcı olur 14.
    • USB 3.0 portu: Ek bağlantı imkanı sunar 14.
    • Ergonomik tasarım: Çalışma konforunu artırarak göz, sırt ve boyun yorgunluğunu azaltır 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Amortisör parçaları nelerdir?

    Amortisör parçaları şunlardır: 1. Silindir: Amortisörün ana gövdesini oluşturur ve iç kısmında hidrolik sıvı bulunur. 2. Piston: Silindirin içinde hareket eden bir parçadır ve sıvıyı farklı bölgelere yönlendirerek darbe emme işlevini gerçekleştirir. 3. Hidrolik Sıvı: Pistonun hareketi sırasında kullanılan sıvıdır ve amortisörlerin verimliliği bu sıvının kalitesine bağlıdır. 4. Valf: Sıvının akışını kontrol eden elemanlardır ve yavaşlama veya hızlanma durumlarında sıvının hangi yönlere akacağını belirler. 5. Yay: Amortisör ile birlikte çalışan ve süspansiyon sisteminin esnekliğini sağlayan bir parçadır.

    Amortisörlü monitör kolu nedir?

    Amortisörlü monitör kolu, monitörlerin masalarda daha esnek bir şekilde konumlandırılmasını sağlayan bir aparattır. Bu kollar, monitörü yukarı/aşağı, sağa/sola ve kendi ekseninde hareket ettirmeye olanak tanır.

    Kollu amortisör ne işe yarar?

    Kollu amortisör, aracın süspansiyon sisteminin bir parçası olarak, yol tutuşunu ve sürüş konforunu artırmak için görev yapar. İşlevleri şunlardır: - Zıplamayı engelleme: Yayların oluşturduğu dikey hareketi azaltarak aracın zıplamasını önler. - Tekerleklerin stabilizasyonu: Tekerleklerin yolla temas halinde kalmasını sağlar ve engebeli arazilerde sıçramayı önler. - Frenleme performansı: Viraj ve ani duruşlarda aracın dengesini korur, fren mesafesini kısaltır. - Güvenlik: Aracın savrulmalarını kontrol altına alarak sürüş güvenliğini artırır.