• Buradasın

    FM editör GitHub nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    FM Editör GitHub'ı kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Hesap Oluşturma: GitHub'ın resmi web sitesi üzerinden ücretsiz bir hesap oluşturmak gerekmektedir 23.
    2. Depo (Repository) Oluşturma: Yeni bir proje oluşturmak için "New Repository" seçeneğine tıklayıp, depoya isim ve açıklama girmek gerekmektedir 23.
    3. FMScoutFramework.dll'yi Kopyalama: FM Editör araçları, FMScoutFramework.dll dosyasını gerektirir 1. Bu dosyayı, FMSE veya daha yeni sürümlerinin yayınlarından kopyalamak gerekmektedir.
    4. Çözüm veya Projeyi Derleme: Visual Studio kullanarak çözümü veya projeyi derlemek gerekmektedir 1.
    5. Araçları Çalıştırma: Derleme işlemi tamamlandıktan sonra,
      fmdump
      aracını çalıştırarak CSV dosyaları oluşturabilir veya
      fmedit
      aracını kullanarak oyun durumunu yükleyip oyuncu düzenlemelerini yapabilirsiniz 1.
    Ayrıca, GitHub'ın "Issues" sekmesi üzerinden projelerle ilgili problemleri ve görevleri takip edebilir ve "Pull Requests" ile kod katkılarını yönetebilirsiniz 23.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    GitHub sürüm kontrolü nasıl yapılır?

    GitHub'da sürüm kontrolü yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Depo Oluşturma: GitHub'da hesap oluşturduktan sonra, "New repository" seçeneğine tıklayarak proje dosyalarını barındıracak bir depo oluşturulur. 2. Dal (Branch) Oluşturma: Aynı proje içinde farklı çalışmalar yapmak için "create branch" seçeneği ile yeni dallar oluşturulur. 3. Değişiklikleri Kaydetme (Commit): Yapılan çalışmaların kayıtlı olarak tutulabilmesi için "commit" işlemi yapılır. 4. İş Ortaklarını Bilgilendirme: Yapılan değişikliklerle ilgili diğer kullanıcılara bilgi vermek için "pull request" özelliği kullanılır. GitHub'da sürüm kontrolü yaparken konsol kullanımı önerilir.

    FM editör ile neler yapılabilir?

    Football Manager (FM) editörüyle yapılabilecek bazı şeyler: Kulüp ve oyuncu düzenlemeleri: Kulüplerin finansal yapısını, taraftar yapısını, tesis kalitesini ve personelini değiştirmek. Oyuncuların yeteneklerini, boy, kilo, doğum tarihi gibi kişisel bilgilerini ve sözleşme detaylarını düzenlemek. Müsabaka ve turnuva düzenlemeleri: Turnuva yapıları, lig kuralları ve medya kaynaklarını değiştirmek. Çalışma izinleri ve yedek oyuncu kurallarını ayarlamak. Diğer düzenlemeler: Stadyumlar, diller, para birimleri ve takım isimlerini özelleştirmek. Sponsorluk ve gelir yollarını düzenlemek. FM editörlerinin kayıtlı oyunlar üzerinde etkili olup olmaması, kullanılan editörün türüne bağlıdır.

    GitHub ile neler yapılabilir?

    GitHub ile yapılabilecek bazı şeyler: Proje Yönetimi: GitHub, yazılım projelerinin düzenlenmesi, takip edilmesi ve işbirliği yapılmasını sağlar. Kod Depolaması: Projeler, sürüm kontrol sistemi olan Git ile depolanır, böylece kodun geçmişi takip edilebilir ve farklı sürümler arasında geçiş yapılabilir. Açık Kaynak Projeleri: Açık kaynak kodlu projeler üzerinde çalışılabilir, bu projelere katkıda bulunulabilir veya bu projeler incelenebilir. Takım Çalışması: Farklı ekip üyelerinin aynı proje üzerinde eşzamanlı çalışmasına olanak tanır, yapılan değişiklikler gözden geçirilebilir ve onaylanabilir. Kod İncelemesi: "Pull Request" özelliği ile kod kalitesi artırılabilir; ekip üyeleri yapılan değişiklikleri inceleyebilir ve geri bildirimde bulunabilir. Proje Tanıtımı: GitHub profili, işe alım uzmanlarının dikkatini çekebilir ve yapılan çalışmaların sergilenmesini sağlar. Wiki ve Sayfa Ekleme: Projeler hakkında bilgi içeren sayfalar (wiki) oluşturulabilir. Kod İnceleme ve Geri Bildirim: Kod yazma becerileri, deneyimli geliştiricilerden alınan geri bildirimlerle geliştirilebilir.