Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Floodlight, Google Marketing Platform araçlarında (örneğin, Campaign Manager 360, Display & Video 360) dönüşüm ve etkinlik izleme için kullanılan bir izleme pikselidir 123.
Floodlight'ın çalışma prensibi:
- Etiketlerin yerleştirilmesi 13. İzlenmek istenen her etkinlik için ilgili platformda Floodlight etkinliği oluşturulur ve bu etkinlik için bir etiket kodu üretilir 13.
- Kullanıcı aksiyonlarının kaydedilmesi 23. Web sitesine yerleştirilen Floodlight etiketleri, kullanıcının gerçekleştirdiği belirli eylemleri (örneğin, ürün sepete ekleme, satın alma işlemi) kaydeder 23.
- Veri toplama ve analiz 23. Bu veriler, Google Marketing Platform üzerinden toplanır ve analiz edilir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: