Excel'de çalışma sayfasını taşımak için şu adımlar izlenebilir: 1. Taşımak istediğiniz çalışma sayfasının sekmesini seçin. 2. Sayfa sekmesini sayfa sekmeleri satırı boyunca sürükleyerek görünmesini istediğiniz konuma getirin. Alternatif olarak, şu adımlar da uygulanabilir: 1. Çalışma sayfası sekmesine sağ tıklayın ve “Taşı veya Kopyala” seçeneğini seçin. 2. “Kopya Oluştur” onay kutusunu işaretleyin. 3. “Sonraki Sayfa” bölümünde kopyayı yerleştirmek istediğiniz yeri seçin. 4. “Tamam”ı tıklayın. Çalışma sayfasını başka bir çalışma kitabına taşımak için şu adımlar izlenebilir: 1. Sayfayı taşımak istediğiniz çalışma kitabını açın. 2. Pencere menüsünde, taşımak istediğiniz sayfayı içeren çalışma kitabını seçin. 3. Diğer çalışma kitabına kopyalamak istediğiniz sayfayı seçin. 4. Düzenle menüsünde “Sayfa” > “Sayfayı Taşı veya Kopyala” seçeneğini seçin. 5. “Kitap” menüsünde, sayfayı taşımak istediğiniz çalışma kitabını seçin. 6. “Sayfadan Önce” kutusunda, taşınan sayfayı daha önce eklemek istediğiniz sayfayı seçin veya “Uçtan Uca Taşı” seçeneğini seçin. 7. “Tamam”ı tıklayın. Çalışma sayfasını taşırken, sayfadaki verilere başvuran grafik veya formüllerin kontrol edilmesi önerilir; çünkü sayfayı taşımak hatalara veya istenmeyen sonuçlara yol açabilir.