Buradasın
Excelde kitap sayfası nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de kitap sayfası (çalışma sayfası) yapmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Yeni bir çalışma kitabı oluşturun: Dosya sekmesini tıklayın, "Yeni" seçeneğine gidin ve "Boş Çalışma Kitabı" seçeneğini tıklayın 1.
- Sayfa ekleme: Çalışma kitabınızda yeni bir çalışma sayfası eklemek için, sayfa sekmelerinin en sonunda bulunan "Çalışma Sayfası Ekle" sekmesini tıklayın veya klavyede Shift+F11 tuşlarına basın 23.
Ayrıca, herhangi bir sayfa sekmesinin sağ tıklayıp açılan menüden "Ekle" komutunu seçerek de yeni bir çalışma sayfası ekleyebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: