Buradasın
Excelde aynı verileri birleştirme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de aynı verileri birleştirmek için "Birleştir" (Consolidate) özelliğini kullanabilirsiniz 23. Bu özellik, farklı sayfalardaki verileri tek bir sayfada toplamak için idealdir.
Kullanım adımları:
- Birleştirmek istediğiniz verileri içeren sayfaları açın 3.
- Birleştirilecek verilerin bulunduğu ilk hücrenin içine tıklayın 2.
- "Veri" sekmesinde, "Veri Araçları" grubunda "Birleştir" seçeneğine tıklayın 23.
- Açılan pencerede, "İşlev" kısmından uygulamak istediğiniz matematiksel işlemi seçin (toplama, ortalama vb.) 2.
- "Başvuru" kısmına tıklayın ve ilk sayfanın A:B aralığını seçin, ardından "Ekle" düğmesine tıklayın 23.
- Tüm sayfalar için aynı işlemi tekrarlayarak tüm verilerin tek bir sayfada birleşmesini sağlayın 23.
Ayrıca, ampersand (&) sembolü veya "BİRLEŞTİR" fonksiyonu kullanarak da sütunları birleştirebilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: