Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de veri eklemek için birkaç yöntem kullanılabilir:
- Buton ile veri ekleme: Excel'deki "Yeni Ekle" veya "+" simgesi gibi butonlar kullanılarak, mevcut bir hücrenin altına veya yanına yeni bir satır veya sütun eklenebilir 2.
- Klavye kısayolları: "Ctrl" + "Alt" + "+" kısayolu, seçili hücrenin altına yeni bir satır ekler 2.
- İçe aktarma işlevi: "Veri" sekmesinde bulunan "Dış Veri Al" veya "İçe Aktar" işlevi ile dış kaynaklardan veri eklenebilir 2.
- Hızlı doldurma aracı: Belirli bir desene göre veri eklemek için kullanılır 2. Bir hücreye yazılan sayı veya metin, aynı desene göre diğer hücrelere otomatik olarak doldurulabilir 2.
- Veri formu: Veri formu kullanılarak bir aralık veya tabloya eksiksiz bir bilgi satırı girilebilir veya görüntülenebilir 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: