Buradasın
Excel imza satırı nasıl aktif edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de imza satırını aktif etmek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Excel belgesini açın ve imza satırını eklemek istediğiniz sayfayı seçin 13.
- "Ekle" sekmesine gidin ve "Metin" grubunu seçin 12.
- "İmza Satırı" seçeneğini belirleyin ve ardından **"Microsoft Office İmza Satırı"**nı seçin 13.
- İmza Kurulumu iletişim kutusu açılacaktır 12. Burada gerekli bilgileri girin: imzalayanın adı, unvanı, e-posta adresi ve talimatlar 12.
- Tüm alanları doldurduktan sonra "Tamam" düğmesine tıklayarak imza satırını ekleyin 13.
İmza satırını ekledikten sonra, çevresindeki kutuyu sürükleyerek taşıyabilir veya bir kenarı veya köşeyi sürükleyerek yeniden boyutlandırabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: