Buradasın
Excel Google'a nasıl bağlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'i Google'a bağlamak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Google E-Tablolar'ı Excel'e bağlamak 4. Bunun için:
- Google E-Tablolar'da, Excel'e bağlamak istediğiniz verileri içeren bir dosya açın 4.
- Sağ üst köşedeki "Paylaş" butonuna tıklayın 4.
- Bağlantı içeren bir açılır pencere geldiğinde, "Bağlantıyı kopyala"ya tıklayın 4.
- Microsoft Excel'de yeni bir çalışma sayfası oluşturun 4.
- "Veri" sekmesine tıklayın ve "Web'den" seçeneğini seçin 4.
- Açılan pencerede kopyaladığınız bağlantıyı yapıştırın ve gerekli düzenlemeleri yapın 4.
- "Bağlamak" butonuna tıklayın 4.
- Formül kullanarak bağlantı oluşturmak 5. Boş bir Google E-Tablosu açarak aşağıdaki formülü kullanabilirsiniz 5:
Bu formülde:=IMPORTRANGE("https://docs.google.com/spreadsheets/d/1v2UnVXS8Jg48mAmj9FseA5F-Dfye2rBDKOo1DpVDSJU/edit#gid=1516940839","Test Score!C5:F5")
Bu adımları takip ederek, Excel dosyanızdaki verileri Google E-Tablolar ile senkronize edebilirsiniz.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: