Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de tablo oluşturmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Yeni bir çalışma sayfası açın 1. Bunun için CTRL + N tuş kombinasyonunu kullanabilirsiniz 1.
- Tablo oluşturmak istediğiniz verileri girin veya var olan verilerinizi kopyalayıp yapıştırın 2.
- Verileri seçin 2. Başlangıçtan bitişe kadar tüm hücre aralığını seçtiğinizden emin olun 2.
- Üst menü çubuğundaki "Ekle" sekmesine tıklayın 2.
- "Tablo" seçeneğine tıklayarak tablo oluşturma işlemine başlayın 2.
- "Tablo Oluştur" penceresi açıldığında, aralığı doğrulayın ve "Tamam" düğmesine tıklayarak tablonuzu oluşturun 2.
- Oluşturduğunuz tablonun stiline karar vermek için açılan menüden bir stil seçin 2.
- Tablodaki başlıkları veya sütunları biçimlendirerek daha okunaklı hale getirin 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: