Buradasın
Excel'de boş bir sayfa nasıl eklenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de boş bir sayfa eklemek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Sayfa sekmeleri alanından ekleme: Çalışma kitabının alt kısmındaki sayfa sekmeleri alanında sağ tıklayıp Yeni Sayfa Ekle seçeneğini seçmek 12.
- Giriş sekmesi üzerinden ekleme: Giriş sekmesi altındaki Hücreler grubunda bulunan Ekle düğmesine tıklayıp Sayfa Ekle seçeneğini seçmek 12.
- Kısayol tuşları: Alt + Shift veya Shift + F11 tuş kombinasyonlarını kullanmak 5.
- Şerit çubuğu üzerinden ekleme: Şerit çubuğundaki "Giriş" sekmesine tıklayıp, ardından sağ taraftaki "Ekle" simgesine tıklayarak açılan listeden Sayfa Ekle seçeneğini seçmek 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: