Buradasın
Etkili ürün açıklaması için hangi anahtar kelimeler kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Etkili ürün açıklaması için kullanılan anahtar kelimeler şunlardır:
- Hedef Anahtar Kelimeler: Ürün kategorisiyle doğrudan ilgili geniş anahtar kelimeler 23.
- Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimeler: Daha spesifik ve satın alma yolculuğunda daha ileri bir noktada olan kullanıcıları hedefleyen anahtar kelime ifadeleri 23.
- Güç Kelimeleri: "Garantili", "zahmetsiz", "dönüştürücü" gibi fayda odaklı ifadeler 2.
- Duyusal Kelimeler: Ürünün nasıl koktuğunu, göründüğünü, tat veya sesini tanımlayan kelimeler 13.
- Negatif Anahtar Kelimeler: Reklamın istenmeyen aramalarda gösterilmesini önlemek için eklenen kelimeler 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: