Gmail spam klasörünün mailleri almaması birkaç nedenden kaynaklanabilir: Filtreleme ayarları: Spam klasöründe görünmeme, "Filtreler ve Engellenen Adresler" ayarlarında ablanın e-posta adresinin engellenmiş olmasından kaynaklanabilir. Görünürlük veya posta sıralama ayarları: Ayarlardan "Görünürlük" veya "Posta sıralama" ayarları kontrol edilerek görünmeyen e-postaların görünmesi sağlanabilir. E-posta istemcisi sorunları: Eşitleme hatası gibi e-posta istemcisi sorunları, spam klasöründeki mesajları "silinmiş" olarak işaretlenmiş gibi gösterebilir. Geçersiz e-posta listesi kullanımı: Geçersiz veya satın alınmış e-posta listelerine gönderilen e-postalar, spam olarak işaretlenebilir. Bu sorunları çözmek için önerilen adımlar uygulanarak spam klasörünün düzgün çalışması sağlanabilir.