• Buradasın

    Ekol sanal mağazacılık ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Ekol Sanal Mağazacılık Ticaret Limited Şirketi, Türkiye'de tek kullanımlık maske, FFP2 maske, N95 maske, koruyucu tulum ve ameliyat önlüğü gibi ürünlerin üreticisi ve ihracatçısıdır 1. Ayrıca, dezenfektan, tekstil, ev tekstili, otel tekstili, battaniye ve yorgan gibi ürünlerin de ihracatını yapmaktadır 1.
    Şirket, 2010 yılında kurulmuş olup, giyim ve ev tekstili gibi birçok kategoride "en iyi kalite ve fiyat" sloganıyla faaliyet göstermektedir 15. Güçlü tedarik ve dağıtım kapasitesiyle, firmaların daha fazla ürüne kolay ve güvenli bir biçimde ulaşmalarını sağlamayı amaçlamaktadır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E-ticaret ve sanal mağaza aynı şey mi?

    E-ticaret ve sanal mağaza aynı anlama gelir. Sanal mağaza, ürün ve hizmetlerin internet üzerinden sergilendiği ve satıldığı çevrimiçi platformlardır.

    Sanal işler nelerdir?

    Sanal işler arasında yapılabilecek bazı işler şunlardır: Çeviri: Proz.com ve Translators Cafe gibi siteler üzerinden çeviri hizmetleri sunulabilir. Sanal Asistanlık: Fiverr, Upwork, Bionluk gibi platformlar üzerinden idari işler uzaktan yürütülebilir. Grafik Tasarım: Logo, sosyal medya görselleri gibi tasarımlar yapılarak gelir elde edilebilir. E-Kitap Yazarlığı: Wattpad gibi platformlar üzerinden e-kitaplar yayınlanabilir. Sosyal Medya Yönetimi: Sosyal medya hesapları büyütülüp, markalarla ortaklıklar kurularak gelir sağlanabilir. Serbest Yazarlık: Blog, haber bülteni veya web siteleri için içerik üretilebilir. Podcast Yayıncılığı: İlgi alanında içerikler üretilerek gelir elde edilebilir. Fotoğraf ve Video Satışı: Çekilen görsel ve videolar internet üzerinden satılabilir. Çevrimiçi Kurs Hazırlama: Udemy gibi platformlar üzerinden kurslar verilebilir. Dropshipping: Ürün tedarik uygulamaları ile stoksuz ürün satışı yapılabilir.

    Web mağazacılık nasıl yapılır?

    Web mağazacılık yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Hedef kitlenin belirlenmesi. 2. Ürünlerin tedarik edilmesi. 3. Uygun e-ticaret platformunun seçilmesi. 4. İşletme ve markanın oluşturulması. 5. Web sitesinin oluşturulması. 6. Ödeme ve kargo ayarlarının yapılması. 7. Mağazanın tanıtımı. 8. Müşteri memnuniyetine önem verilmesi.