Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
EKAP'ta idare tanımlama şu adımlarla yapılır:
- EKAP Kaydı: İdare yetkilileri, EKAP'a kayıt olmak için gerekli bilgileri girerek kayıt oluşturur 12. Kayıtlı e-posta adresine gelen kullanıcı adı ve şifre ile EKAP'a giriş yapılır 1.
- İdare Seçimi: EKAP'ın ana sayfasındaki "Kayıt İşlemleri" menüsünden "İdare Kaydı" bağlantısı kullanılarak idare seçimi yapılır 3.
- Gerekli Bilgiler: İdare tipi ve kurumsal kod, bütçe türü gibi bilgiler girilir ve gelen bilgilerin idareye ait olduğu kontrol edilir 34.
- Protokol Hazırlama: İdare bilgileri, saymanlık kodu ve iletişim bilgileri gibi detaylar girilerek protokol hazırlanır 24. Protokol, Kamu İhale Kurumuna gönderilerek onaylanır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: